چاپ فلت بد یکی از جدیدترین تکنولوژی های صنعت چاپ است. همان طور که از نام دستگاه مشخص و معلوم است دستگاه چاپ فلت بد برای جواب به نیاز چاپ بی واسطه بر روی اجسام دشوار و یا این که اعتباری اجسامی که امکان رول شدن و انعطاف پذیر بودن را ندارند پیاده سازی شده‌است.

از ویژگیهای چاپ فلت بد که بسیار مهم است و چاپ فلت بد را نسبت به هم خانواده های خود متمایز کرده می توان به این اشاره کرد که بر روی تمامی اجسام مسطح با متریال های مختلف می توان چاپ داشت ، این نوع چاپ که فلت بد نام دارد امروزه در صنایع مختلفی از جمله صنایع تبلیغات بسیار کارامد می باشد.

چاپ فلت بد یا چاپ uv با اینکه در بازار ایران یک چاپ نوظهور محسوب می شود اما در همین مدت نسبتا کوتاه مخاطبان بسیاری را جذب کرده است. کیفیت بالای چاپ یووی باعث رشد روز افزون آن گردیده است. در چاپ فلت بد با توجه به تکنولوژی به کار گرفته شده در این نوع چاپ ما قادر خواهیم بود بر روی تمامی اجسام مسطح فرآیند چاپ را انجام دهیم. در اینجا ما به شما مواردی چند از اجسام مختلف که می توان بر روی آن چاپ انجام داد را خدمت شما عزیزان معرفی میکنیم.

در این روش هیچ محدودیت رنگی وجود ندارد و این در حالیست که در روش های دیگر چاپ شما محدودیت تعداد رنگ داشته و نمیتوانید طیف رنگی عظیمی در چاپ داشته باشید. چاپ فلت بِد راهکاری جدید دارد؛ کافی است جنس چاپ و طرح خود را ارائه دهید؛ پرینت روی جنس مورد علاقه ی شما محقق خواهد شد. این چاپ ضد آب است و معمولا با پوشش یو وی ارائه می شود. مشاهده چاپ با کیفیت هر نقش و نگاری روی تنه ی جنس های مختلف به راستی که زیبا و حیرت انگیز است.

 

خدمات چاپ فلت بد

با استفاده از چاپ فلت بد می توانید طرح های برجسته را روی قاب تلفن همراه چاپ نمایید. چاپ روی پلکسی با استفاده از چاپ یووی به سادگی و با کیفیت بالا امکان پذیر است.

چاپ یووی قابل استفاده در مواردی از قبیل : چاپ فلش کارت مموری ، هدایای تبلیغاتی ، سررسید ، دفترچه یادداشت ، پاور بانک ، تخته ، چوب ، جاسوئیچی ، شیشه ، پلکسی گلاس ، تندیس ، مولتی ، قاب موبایل ، لوح تقدیر ، سنگ ، بج سینه ، کیف پول ، فلزات ، کامپوزیت ، خودکار ، کاشی و … می باشد.

 

دستگاه چاپ فلت بد

فلت بِد دستگاه جدیدی در حوزه چاپ لارج فرمت است که بخاطر ویژگی هایش توانسته تحولی شگرف در محصولات چاپی ایجاد کند. این دستگاه با استفاده از تاثیرات جوهر و لامپ uv چاپی متفاوت را عرضه می کند . قابلیت چاپ روی اجسام سخت و تخت وهمچنین مدیا های نرم و رول از خصوصیات دیگر این دستگاه است که دامنه محصولات آن را گسترده کرده است . همین ویژگی ها و امکانات باعث شده شیوه و جلوه اکثر محصولات چاپی را بهبود بخشیده و امکان چاپ و تولید محصولات جدیدی رانیز فراهم آورده است.

فرض کنید طرحی را پرینت گرفته اید و قصد استفاده به عنوان پوستر یا بنر ثابت دارید. به ذهنتان خطور می کند که چاپ را روی یک چوب، فلز یا بستری مناسب بچسبانید و تابلو یا استند خود ساخته را مورد استفاده قرار دهید؛ در این میان مشکلات زیادی گریبان شما را خواهد گرفت که خود می توانید آن ها را تجسم کنید؛ حتی ممکن است در پروسه ی چسباندن و الحاق کردن تصویر چاپ اولیه ی خود را نیز از دست بدهید.

 

قیمت چاپ فلت بد

قیمت این چاپ تابعی است از جنس بستر چاپ، تیراژ کار و همچنین میزان برجستگی و دقت چاپ که در واقع یعنی میزان استفاده از رنگ سفید و چهار رنگ اصلی است.

تندیس پلاک ارائه دهنده خدمات چاپ فلت بد با پیشرفته ترین دستگاه ها و بالاترین کیفیت می باشد.